SELAMAT DATANG ! thanks for viewing my blog ! kalau boleh singgah lha lagi ! one more thing , jngn lupa tinggalkan mesej kat my blog sebelum anda berhijrah ke blog yg laen ,ok ? jngn lupa tau ! x kenal maka x chenta !!

16 Apr 2011

OMG !! ade ORANG GILA kat blog saia !


                                              :: mak oi ! kucing jiran den pon boleh terkejut ! ::

tidak ku sangka dan tidak diduga ada orang gila yg mengacau hidupku di alam maya ! OMG ! mummy , daddy ! sy takut ! ade orng gila ! TIDAK !

pada suatu tengah hari , ada orang gile yg bernama , STRIKE FREEDOM telah mengganggu ketenteraman ataupun ke'rilex'an aku setelah hang out bersama teman-temanku di bandar Machang . aku LETIH  so aku ingin me'release'kan tension dengan ONLINE fb .aku dah lama x bukak fb kerana line kat umah aku prob. buat beberapa hari . then selepas setengah jam aku ber'chit chat ' ngan fren di fb , orng gila tu send me a message . he say 'DALILA KU SAYANG ' n ' BURIK BESAR ' . mak oi ! dek takut ! please somebody help me!!

Di saat itu hatiku berdegup sangat kencang . aku x kenal pon orng tu . memang dah sah dia tu memang GILA! u olzz tau x siapakah gerangan si ORANG GILA tu ? x tahu ? x pelah . tika tu jugak aku rasa sangat marah 
campur dengan pelik bin ajaib ! masakan tidak , orng yg aku x kenal boleh ckp mcm tu kat aku ! kalau aku jumpe kau ! siaplah kau ! aku belasah kau cukup-2 ! rasakanlah panahan sakti aku nanti ! bia MAMPOS kau kat situ ! kesabaran aku sudah melebihi tahap dewa ni ! ( saba anis . saba .) 

oklah  !

BYE !

ASSALAMUALAIKUM .

p/s : post kali ni aku tulis agak skema sikit . ( ye ke ? ) . hahaha . sudahlah . 








No comments:

Post a Comment