SELAMAT DATANG ! thanks for viewing my blog ! kalau boleh singgah lha lagi ! one more thing , jngn lupa tinggalkan mesej kat my blog sebelum anda berhijrah ke blog yg laen ,ok ? jngn lupa tau ! x kenal maka x chenta !!

20 Apr 2011

aku patut ke suka kat dia ? ( ',' )

nape ye setiap kali sy ternampak dia  . hati sy mesti berdebar-debar . jantung sy berdegup dngn kencangnya .

hrmm .

saya slalu sangad pikir pasal dia .

slalu ingat wajah dia .

TUHAN !
tolong aku ! KAU tenangkanlah hatiku ini . KAU hindarilah aku dari sikap negatif .

sy nak tanya !

inikah namanya CINTA ? adakah sy sudah terjerumus ke alam yg sebenarnya tidak sy ingini . sy TAKUT kalau sy ber'tut tut ' sy akan mlupakan pelajran saya . sy nak jadis seoran yg berjaya pada suatu hari nanti !
AAMIN !

TOLONG aku !




     :: jngn sedih ye DIK ! ::




anyway , tengs for kesudian anda mendengar luahan hati sy . syng awak !

satu saya nak cakap .

saya SAYANG dia !

wah-3 ! dah lebih ni !

p/s : emosi sy too sad ! i want to cry ! waa~

No comments:

Post a Comment